25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 9

     Merhaba Sevdiceğim,  
     Bugün sana daha erken bir saatte yazıyorum.Çünkü gece “Hayko Cepkin” konserinde olacağım, belki yazamam.
     Bugün Burcucan’ın telefonuyla uyandım ama meşgule  verdim.Yattım uyudum gene.Beni erken saatte aramayın canlarım ya.Sonra 3 flndı sanırım uyandım.Geri aradım onu.Anladı tabi uyuduğumdan açmadığımı.Meşgule verince böyle havalı gibi oluyor.Sanki işim var da açamıyorum gibi.Ama yalan yani.Tek işim var o da uyumak.Kendisi işe girdi, mutlu mu pek emin değilim.Sakin bir iş yerinde çalışmaktan rahatsız sanırım.Normal biri olmadığını biliyordum kendisinin zaten.Neyse sonra Öz aradı.Onu da meşgule vermiştim.Perşembe sabahı herkes uyanmam için bastırıyor sanki.Sonra aradım geri.İstanbul’u, ailemi ve onları çok özledim cidden.
     Neyse sonra Münü geldi.Kahvaltı ettik ki saat 4’e geliyordu, pek kahvaltı sayılmaz o.Twitter’da Mehmet Turgut‘un kapşonlu bir kıza aşık olduğunu okudum.Sanki adam benim.Ama bir sinir, bir ateş bastı.Bak hayatımda sen olsan böyle triplere girmezdim.Bir sürü şey yazmış.Hayır kızın tipi tarif etse analiz yapıcam.Şansımı değerlendiricem.Aslında gözden kazanabilirim.Fon müziği olarak “Mavi mavi masmavi gözleri boncuk mavi, bir gördüm aşık oldum bu gelen kimin yari”  verdik mi iş tamamdır.Beyninde bir kıvılcım çakıcak.
     Bu gece konserde olmanı temenni ediyorum.Gel kavuşalım artık.Bak sen böyle gelmedikçe ben iyice saplantılarda boğulacağım.
     Gel gel gel güzelimmmm.
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder