16 Mart 2011 Çarşamba

Sevdiceğe Mektup \\ 1

     Selam Sevdiceğim,
     Sana artık her gün buradan yazacağım. Senle tanışmadan önce neydim ne değildim kendin okuyup öğren istiyorum. Şu an bir gün geleceğini ümit ederek yazıyorum bunları ama ne yalan söyleyeyim bazen de böyle yalnız öleceğim de aklıma gelmiyor değil.
     Şimdi neler okuyor kısa özet geçiyim: Pazar günü İbrahim Tatlıses vuruldu. Valla felç kalır fln diyorlar. Hayırlısı merakla bekliyoruz gelişmeleri. Japonya’da deprem oldu. Radyasyon tehlikesi var fln.
     Kendinden bahset diyorsun biliyorum. Mesela ben bu sene itibariyle DGS’yi kazandım. İntibaktayım şu an. Böyle büyük hayallerim var. Çooook geniş hayal dünyam var ayrıca. Kendimi cünyır Adriana Lima fln sanıyorum o derece. Ama gerçek halimi sen zaten görmüş olacağından onun tırnağı olamayacağımı direk söyleme lütfen. He mesela çok kırılganımdır aklında bulunsun.
     Sonraaa sevgilim yok malum.yoksa neden sana bunları yazıyım.He bir gün gelmezsen bunları okur okur içerim artık.Ama tek ölmiyim ya o ne öle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder