25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 10

     İyi geceler Sevgilim,
     Sana “Hayko Cepkin” konseri sonrası tekrar mektup yazmak istedim.Anlatmak istediklerimi erteleyemem.
     Öncelikle merak etme çok sapıtıp sarhoş olan biri değilim.Hoş bazen hayvan gibi içerim o ayrı.Ama yerini ve zamanını bilirim.Ama sen hayatımda olduktan sonra rahat rahat içerim.Korur kollarsın beni.Hatta beni de geçtim tüm arkadaşlarımı da kollaman gerek.
     Neyse evden çıkarken bir moralim bozuktu.Herkes twitter’da Mehmet Turgut’un partisine gideceğini yazmış.Kıskandım.Ama bizim de Hayko’muz vardı (Münü’den çaldım).Rezervasyon yaptırdık diye de sallana sallana hazırlandık gittik.Fakat sonradan öğrendik ki Rock temalı konserlerde rezervasyon yokmuş.G*t oluş vol 2 :) Sonra bir masaya geçtik.Tam sahne önüydü.Hoş iç içeydik insanlarla ama olsun.Her şey Hayko için :)
     Hayko inanılmazdı.2-3 sene önce önce aşık olduğum adamı izlemek paha biçilemez bir zevkti benim için.(evet ona da aşıktım ben).Videosunu çektim bol bol hatırası kalsın bende.
     Evet adam brutal vokalin kralını yapıyor ama böyle cehennemde gibiydik.Herkes siyah, herkes kopmuş ohhh :)
     Ama çok eğlendik açıkçası.Yine olsa yine giderim.Murat Dalkılıç konserinde meyve tabağı ve çerez gelmişti bize.Bu konserde de çıtayı yükseltip yanar dönerli böyle ateşli mateşli fln bir şeyler bekledim ama yok annem kimse iplemedi bizi.Sonra eve gelirken Münü’nün midye aşkı tuttu.Fakat midye bulamadık çiğ köfte yedik.Ben midye yemem bu arada aklında bulunsun.
     Not: Hayko şarkı söylerken -daha doğrusu haykırırken- özel hayatında nasıl biri olduğunu merak etmedim değil.Ama tam neyi merak ettiğimi söyleyemem.Özelden görüşelim :)
     Saçımızı boyamaya karar verdik bir de an itibariyle.Kızıl yaratıklar olmak istiyoruz.Ama kader kısmet nasip bu işler.Önce saç rengimizi açmak lazım.
     Seviyorum seni Sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder