25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 6

      İyi geceler Sevdiceğim,
     Bu sabah erken kalkabildim.Şaşırdın biliyorum.Ama vizeden önceki son derse de girmeliydim değil mi? Tabiki psikoloji dersi gene sıkıcıydı, uyumamak için zor tuttum kendimi.
     Millette bir enerji var ki anlatamam.Belki sende onlardan birisin bilemem, daha tanışamadık.Ama azimliyim bulucaz birbirimizi.Neyse ben arada kafamı sıraya koymuş hayal kurarken insanlarda bir neşe, bir telefonla konuşma azmi var hayretler içindeydim.Sorun şu ki sabahın 10’unda ben anca derse gelmişim, millet hem gelmiş hem neşeli hem dee makyajlı wauwww. Sorun 2- sabahın 10’unda kim tel.le konuşur ya.Hayır o saatte konuşacak ne olur ki.Beni kimse öğlen 1 -2 ‘den önce aramaz.Uyuyor derler uyandırmazlar zaten ararlarsa da açmam meşgule veririm.İşim var ayağına yatarım.Hele annem akşam 7’den önce aramaz.Belki gene yatıp uyumuşumdur diye.
     Şimdi soruyorsun tabi: “sen hep uyuyorsun ne ara tanışabiliriz” diye.Haklısın derim.Günümün 4’te 3’ü uyumakla geçiyor, diğer kısmıda yemek yiyerek :)
     Neyse yarında erken kalmamız gerek.Vizeler başlıyor ve ben hala ders çalışmadım.Perşemde “Hayko Cepkin” konseri var.Münü ile oraya gidicez.Sende orda olursun belki.
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder