28 Mart 2011 Pazartesi

Sevdiceğe Mektup \\ 12

     İyi geceler Sevgilim,
     Bugün 3 gibi uyandım her zamanki gibi.Ya uyanasım gelmiyor o saatten önce.Zaten sabah 8de anca uyuyabildim 3te kalkmam normal o yüzden.Evden çıkma gibi bir teşebbüsüm olmadı.Son derece üşengeç bir halde kalktım.
     Artık gündüz-gece kavramı kalmadı bende.Gece daha zinde hissediyorum kendimi.Vampirler var olsaydı bende onlardan biri olurdum sanırım.Akşam Münü’nün arkadaşı geldi.O sırada ben de Burcucan’la konuştum.Rahat batıyor kızımıza resmen.İşten çıksın, ben gelince benle buluşsun :)  Çok bencilim sanırım.Sonra akşam 8 gibi çiğ köfte aşkımız tuttu.Evet önceki gece de yemiştik.Bağımlılık yarattı bizde orası.Sonra ders çalışmak ümidiyle masaya oturduk ama nafile.Sadece nette boş boş gezindikk.Gece 2 fln ben (gelecekteki sevdiceğin) sıkıldım, bunaldım.Karşı apartmanda bir kaç tip var.(bunlar biz o bar senin o 222 benim gezerken evde film izleyen insanlar).Onlar bir coştu, kopuyorlar ama resmen.(Ne olur sen onlardan biri olma).Benim de pencere açıktı baktım ohh millet eğleniyor.Bir süre sonra doğal olarak özeniyor insan tabi.Bende çıkmak istedim dışarı.Münümmmle uzun tripler sonucu çıkmaya karar verdik waffle yemeğe :)  o saçlarında bigudileri ve bigudiler açılmasın diye kafasına sardığımız başörtüyle dışarı çıkmayı kabul etti.İşte fedakarlık budur Sevgilim.Bak da örnek al.Yoksa çoook pis trip atarım, hayatından bezersin.Neyse kafasına bere taktı çıktık.Çıkarken kapı komşumuz da dışarı çıkıyordu.Onlar da gecenin 2’sinde lahmacun söylemişler.Demek ki neymiş “tek manyak biz değilmişiz”.Eskişehir’de olduğumuz için o kadar rahatız ki gece sokaklar kalabalık, o baktı bu kesti diye sıkıntı yok.Waffle dükkanı açık görünüyordu daldım içeri bir sevinçle ama pis adam kapatıyoruz dedi.Pis! alt tarafı 2 çikolata sürecek.Sonra Münü’nün tercihiyle kumru yemeğe karar verdik.Ben kumru yemedim daha önce.Dükkanda kumru beklerken içeri biri girdi.O sen olsaydın mesela.Neyse aldık kumruları böyle sokakta kikirderken canımız bira çekti.Ama açık Tekel bulamadık.O da waffle gibi içimizde kaldı.
     Mesela artık diet ile adımı aynı cümlede kullanmak istemiyorum.Şişmansam şişmanım yani.Ama düşünce gücüyle zayıflamayı deneyeceğiz.Belki işe yarar.Çünkü bugün anladık ki diet fln boş işler bunlar, yapamıyoruz da durduramıyoruz kendimizi.İyice şiştik zaten.Anne olmaya aday insanlar gibiyiz.
     Gece oldu tabi gene bizdeki enerji ortaya çıktı.Aparttan şikayet gelmiyor neyse ki gürültümüze.Ama son 1 haftadır oldukça eğleniyorum.Sende olsaydın her şey daha güzel olabilirdi tabiki.
     Seviyorum seni Sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder