25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 11

     Günaydın Sevgilim,
     Evet saat sabahın 5 buçuğu.Ben hala uyumadım Münü de.Daha 7’ye kadar da yolumuz var.
     Bugün çooook işimiz vardı.Ama tabi ki uyandığımızda 2 flndı.Sonra 3 gibi evden çıkıp okula gittik notları almaya.Ama çok kuyruk vardı onun yerine Marketing kulübünün düzenlediği etkinlikteki sertifikalarımızı almaya gittik.Amaa kapı duvar olduk.O dahil her kulüp kapalıydı.Sonra fakülteye gittik tekrar not sırası bekledik.Ay böyle ne çirkef kızlar var bir görsen.Hoş tanıyorsundur zaten bunları her yerde var.Neyse uzun uğraşlar sonrası notları aldık.O kadar çok işimiz varken anca notları halledebildik.Eve geldim.Mehmet Turgut kapşonlu kızı bulmuş resmini eklemiş twitterda fln.Tam suratı görünmüyor ama.Dudakları büyük.Kesin dudaklarıma 2 iğne darbesi vurdurmam lazım.Yapay sevmem dersen bakarız bir çaresine bir çık da karşıma.Neyse bu ruh haliyle kendimizi yemek yapmaya verdik.Hayatımda ilk kez soğan doğradım, tavukları dilimledim fln.Bu 3 sene içinde daha neler öğreneceğim bakalım.Sonra yattım uyudum 8 flndı.11de kalktım.Ben bildiğin gece yaşayanlardanım.Gündüzleri mutsuz ve ruhsuz gezen biz, geceleri bir enerjik bir gereksiz mutlulukla doluyoruz.Hayırlısı artık :) Artık bünyemizde buna alıştı.Uykumuz gece gelmiyor.
     Gece 12 gibi sonunda kitap yüzü gördüm.Örgütsel tasarım notlarını temize geçiyim dedim en azından.Başladım yazmaya ama çalışmak dışında her şeyi yaptım.Çay demledik ve o çaya ne koyduysak bizde bir neşe baş gösterdi.Zaten Mehmet’te ortada yok ne yapıyor belli değil, tahmin etmekte istemiyorum zaten.
     Sen de bir çıkmadın karşıma.Artık gel lütfen.Bak saat sabahın 6’sı oldu hala sana mektup yazıyorum.Sen ne yapıyorsun acaba? Ayıp ayıp bekleyenin var burda.
     Allah’ım sen bizi Prof.ların gereksiz egolarından koru.Amin.
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder