25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 7

      İyi geceler Sevdiceğim,
     Bir dersi daha geri bıraktım bugün.Mutluyum, geçebilirim umarım, umutluyum.Neyse farkettim ki sınıfta bir sosyalleşemeyen ben kalmışım.Bir çocuk vardı (cünyırcan) onu bile biriyle konuşup gülüşürken gördüm.yuh dedim kendime.bırak bu işleri git evde otur ev kızı ol dedim.Belki görücü usulü tanışırız senle.
     Eve geldim yemek yedim.Karnımda bir ağrı.Zaten kendimi çift kişi hissediyorum.Fenalardayım.Neyse uyudum 6 gibi kalktım.Geçenlerde etkinlik aşkımız tutmuştu ve Münü tiyatro bileti almıştı.8’de oyuna gittik.Belki orada senle karşılaşırım diye süslendim ama ne fayda.Ortada yoksun.Zaten oyun 40 dk sürdü.Hani 2 perdelik bir oyun olsaydı arada ben bir bakışma bir kesişme fln yaşardım biriyle ama hemen bitiverdi.
     Eve döndük sonra veee tabiki kendimizi yemeğe verdik.Sağolsun ev arkadaşım (Münü) yemekten anlıyor da aç kalmıyoruz.Hoş bir de aç kalsak fena olmaz aslında.Kültür mantarı olma yolunda ilerlerken obezliğe de göz kırpıyoruz.Böyle cilveli cilveli yazınca daha bir sevimli geliyor obezlik.Ne alakaysa anlamadım öyle geldi.
     Neyse 22.00 itibariyle yeni dadandığımız radyo programı başladı.Orada (alınma ama) bir çocuğun gülüşüne bayıldık.Mesaj attım hatta.Ne oldu dersin çocuğun sevgilisi de mesaj attı sonra.Yedik sanki sevgilisini.Eğlence olsun diyerekten yapmıştım ben aslında.Kızmadın biliyorum :) 
     Cuma Hayal’e gitmeyi düşünüyoruz.Vizelere çalışmayıp burada sana mektup yazıyorum, o derece mantıklı biriyim.Neyse bu kadar yeter sana bu gecelik.
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder