25 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 8

     İyi geceler sevgilim,
     Açıkçası şu an g*t olmuş durumdayım ( bu kelimeyi de yazmak acayip hoşuma gitti yalnız). Çünkü reklam için son gün bugünmüş ama ben cuma sanıyordum.Neyse hayırlısı buymuş demeli.Hatalıyım sonucuna da katlanmalıyım.(okuduğum kitapta yazıyordu).
     Bugün akşam 10’a kadar dersim vardı.Öldüm resmen ya.Muhasebe de adam sözel anlattıkça ben hayallere daldım.Hatta çıkamadım bir ara son anda konsantre oldum :) böyle hayalimde evleniyordum Mehmetle fln.Alınma lütfen ama şu an ortada yoksun yani.Seninle ilgili hayal kurup şizofrene bağlayacak halim yok ya.Neyse muhasebe bitti.Burcucan aradı onunla konuştuk.İstatistik dersine girdim sonra.O da bayıcıydı zaten.Bu zamana kadar bir şey anlamamış ben, son derste bir şeyler kapar gibi oldum.Hayırlısı artık.İlk vize de İstatistikten.Ama sorun bende.Anlamıyorum ciddi ciddi.Neyse sıkmıyım seni bu konularla.Ama bugün pek bir şey olmadı başka.Münü, Evren ile ben Mehmet ile evlenip yuva kurucaz.Oldu ki Mehmetten vazgeçtim zaten senle yuva kurucaz.Demet bi el ataydı aslında Mehmet le olaya iyiydi :))
      Söylemeden de geçemiycem ev form ürünlerinden geçilmiyor.Ama sor neler var diye.Hepsi bitti.Aynı gün alıp yeme durumu yani.
     46 elime ulaştı neyseki.Ama acı olan kısım dergi 2 ayda bir çıkıyor.Özlerim Mehmedimiii :(
     Durum bunlardan ibaret.Ders çalışmadan bitti gitti gün.(demin Münü söyledi).Umarım yazdılarıma da kızmamışsındır.Senin yerin ayrı sonuçta.
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder