29 Mart 2011 Salı

Sevdiceğe Mektup \\ 15

     İyi geceler Sevdiceğim,
     Çoook hastayım ben.Ölücem gidicem hala tanışıp kaynaşamadık senle.Öğlen bir karın ağrısıyla uyandım zaten.Yaşadığım düzensiz hayata midem bile isyan eder olmuş, çok asi bir midem var.
     Ders fln da çalışmadım bugün.Yattım, nette takıldım.Zaten çalışsam da 1 günde halledilebilecek bir ders değil İstatistik.Neyse sen teselli edersin beni kalırsam.Münü'nün sınavı iyi geçti, en azından birimiz bugünü mutlu atlattı.Benim sınavım 7'deydi.Gittim, maksat katılmaktı.Her zamanki gibi en ön sağ köşeye oturdum.( bak sana nerede oturduğumu bile yazıyorum, kolay bul beni diye).Sorulara bir baktım, gözlerim pörtledi.Bildiğin kolaydı ve ben çalışmamıştım."O zaman kolay olduğunu nereden biliyorsun" diyeceksin.Çünkü kitaptaki örneklere benziyordu.Ama ben hatırlamadım.Hayır, kalmaktan utanmıyorum da, hocalar sınav sırasında geliyorlar ya kağıda bakıyorlar fln o zaman çok koyuyor insana.Boş yani kağıt, rezillik.Neyse 2 bir şeyler karaladım.Ayıp olmasın diye.45 dk lık sınavdan 22 dk da çıktım.İlk çıkan bendim zaten.Boş boş orada durmanın alemi yoktu.
     Bir akrabamıza gittim sonra.Ay gidene kadar bir fena oldum zaten, midem bulanıyor fln.Stres de yapmadım oysaki.
     Fenalaşa fenalaşa vardım akrabaya.İçeri giriyordum tam ayakkabımı çıkartırken bir ses duydum, pantolon yırtıldı.Ya o kadar mı kilo aldım ben.Bildiğin kendimi fil gibi hissettim.O an sesi onlar duymadı tabi.Bana sarılıyorlar, hoş geldin fln filan.Ama benim aklım pantolonda.Neyse içeri geçtim ama benim surat bembeyaz, hayır nasıl eve dönücem ben.
     Oturdum bir köşeye baktım pantolona.Neyse sol bacağın iç tarafıymış.Hayır ne alaka, bir yere mi takıldı.Ama oha orası nasıl takılabilir.Zaten fenalardayım bir pantolonla uğraşmam eksikti.Sonra iğne iplik alıp diktim, neyse ki akşamdı da gören olmadı.Rezillik ya.Yolda daha da fena oldum, midem bulanıyor, başım dönüyor, sen yoksun :)   Her yere de seni sıkıştırabilme özelliğine sahibim farkettiysen :)
     Eve geldim yattım direk.Ayakta duracak halim yoktu.Ateşler basıyor bir yandan da zaten.Gece 11 buçukta uyandım.Münüm ya ilgilendi benimle.Sonra o uyudu.Yarın gene 7 de sınavım var.Ama çalışacak halim yoktu.Annemle konuştum, tavsiyelerine uydum.Şimdi daha iyiyim ( saat 06.09).
     Muhasebe sınavım var yarın.Çalıştım ama bu sefer, beni tembel biri olarak düşünmeni istemem.Saat 2den beri çalışıyoruz Münü ile.Çay bile demledi bana.Kıskan hıhhh !
     Sanırım grip olucam.Koca kış Eskişehir'de hasta olmayan ben, bahar gelince hastalanıyorum.Neyse iyi oldu böyle, en azından ince giyinmem de milletin göz zevkini bozmam.
     Keşke sen olsaydın da çorba yapsaydın bana.Bir çorba yapanım bile yok.
     Seviyorum seni, yine de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder