18 Mart 2011 Cuma

Sevdiceğe Mektup \\ 3

     İyi geceler Sevdiceğim,
     Bugün gene geç uyandım.Aslında erken de uyanabilirim ama canım istemiyor.Rüyalarımla daha mutluyum ben.Keşke hayatımda olsaydın kolay olurdu o zaman :)
     4'te dersim vardı.Hoca 5'te geldi.Kitap okuyarak geçirdim vaktimi.İyice asosyal oldum.Bu gidişle senle bile tanışamıycam zaten.Ders her zamanki gibi zevkliydi.Adam öyle güzel anlatıyor ki insana bir azim bir inanç geliyor."Evet büyük bi insan olucam ben" diyorsun ders çıkışı.Keşke her şey bu kadar kolay olsaydı hayal etmesi gibi.Ama o kadar engel çıkıyor ki insanın karşısına.En başta da yakınlarından geliyor ilk tepki.Senin hedeflerin onlar için sadece bir hayal."Boş hayaller kurma kızım"la biten cümleler var hep ağızlarında.
     Ders bitti eve geldim.Yedim yedim yediimmmm.Her yemekten sonra pişman oluyorum ama elimde değil.Kendime engel olamıyorum.Lanet olsun ! "The Women" filmini izledim.Nedense o film bana hep moral verir.Sanki ordaki Meg Ryan gibi birden güzelleşicem.Ama nafile film bitince bendeki umutta tükeniyor sevgilim.
     Yarın okulda seminer var belki orada karşılaşırız seninle ne dersin? Er geç karşılaşıcaz sevgilim ya yarın ya yarından da yakın.
     Seviyorum seni.


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder