20 Mart 2011 Pazar

Sevdiceğe Mektup \\ 5

     İyi geceler sevdiceğim,
     Bugün de diğerlerinden farklı değildi aslında.Seminere gidemedim sabah kötü hissediyordum kendimi.Devamlı erteledim alarmı ama uyanamadım bir türlü.Neyse 6 flndı anca kendime geldim.Zaten hava kararıyordu.Tüm gün uyusam uyurum yani.
     Evde takıldım tüm gün.Sıkıldım bunaldım fln.Burcucan aradı konuştuk onla.Öğlen de aramış ama ben uykulu halde reddettim.Aklında bulunsun sevdiceğim "beni asla erken saatlerde arama".Gece anca kendime gelmiş oluyorum çünkü.
     Bu arada sana neden "sevdiceğim" diyeceğimi merak ediyorsundur belki.Böyle çocuk çocuk gelmiş olabilir sana.Sana "sevdiceğim" diyeceğim çünkü, sen benim sevgilim değil sevdiğim adam olacaksın.Umarım olursun yani.
      Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder