19 Mart 2011 Cumartesi

Sevdiceğe Mektup \\ 4

     İyi geceler sevgilim,
     Şaşırdın biliyorum ilk kez sana "sevgilim" diye hitap ettim.İçimden öyle geldi.Bugün Marketing semineri vardı gene senle tanışamadık.Ama ben umutluyum.Elbet bir gün...
     Reklama göre sıkıcıydı tabi ki.Bir de 3 saatlik uykuyla duruyor olmanın ve aç olmanın da etkisi var bu sıkılmada.Bir ara kendimi uyuklarken buldum itiraf ediyorum.Buradaki adamlar daha ciddi, daha önemli pozisyondalar.İnsan özenmiyor değil yani.Ama ben buna uygun muyum emin değilim.İçimde hep bir yönetici olma isteği vardı.Ama ne istediğim konusunda ikilem yaşıyorum nerdeyse.Bazen kendimle çelişiyorum.İşin içinden çıkamıyorum.Ruh halim bu kadar değişken olmasaydı keşke.Ama elbet keşfedicem bende kendimi.Hayırlısı.
     Münü İstanbul'da.Tek kaldım evde.Sıkıntı eşliğinde kendimi yemek yerken buldum her seferinde.Engel olamıyorum kendime.Sonra gene pişman oluyorum.
     Yarın 10'da başlayacak seminer.Neyse ki bu daha geç.Erken uyumalıyım ki daha az sıkılıyım.
      Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder