28 Mart 2011 Pazartesi

Sevdiceğe Mektup \\ 14

     İyi geceler Sevdiceğim,
     Bugün resmen ders çalışmaya “alışma” günüydü.Öyle baktım kitabın sayfalarına, güzel yazılmış, anlatımı sade.Hoş bu mektubu yazdığımın akşamı sınavım var.Evet 2. öğretimim ben.
      İstatistikten sı*tığımın belgesidir aslında bu mektup.Evet çalışmadım, çok net.Ama olayın özünü anladım.Hayır reklam yazarı olacağım ben, istatistik bana ne fayda sağlayabilir ?! Bir zorlamayla Münü beni odaya kapadı.Ders çalışır gibi oldum, yalan değil.Ama hocanın çözdüğü örnekleri anladım sadece.Bir daha da bu adamdan ders alırsam ne olayım ya, çok pis pişmanım.
     Neyse saat 9 fndı ben yattım,11’de uyandım.O arada annem ve Burcucan aramış.Sonra Burcucan’ı geri aradım ama açmadı.Ben ayılana kadar o uyudu sanırım.Ders çalışmaya teşebbüs ettim uyanınca ama nafile.Çay yaptık kendimize.Yarın sınavımız var amannn boşver, giren girmiş bize zaten.Saat 2den beri masada oturuyoruz.An itibariyle saat 5:17.
     “Ah bu şarkıların gözü kör olsun”a sardık.Bu şarkıyı her söyleyen sanatçıyı dinledik.Ama en çok Zakkum’un yorumunu beğendim, birazdan paylaşırım merakını gideririm.
     Eğer anlayışlı bir kişiysen şu an ders çalışamamamın bedeli olarak alacağım not açıklanınca beni teselli edersin.Ama bildiğin öküzsen, yandın.Beynini yerim ben.Ay gel artık da bir ağız tadıyla kavga edelim.
     Neyse artık dualara kaldık cidden.Münü karşımda chatleşip duaya sarıyor.Sınavda bari attıklarımız tutsun.Bu kadarını da istemek suç olmasa gerek.
     Böyle üstümüzde bir fasıl havası var.Ama cidden içip içip çoşasımız var.Perşembe belki bunu gerçekleştirebiliriz, kader, kısmet, nasip.
     Aaaa bu arada Mehmet sevgili yapmış.Kız da “küçük sırlar”daki Ceyla.Zaten kaç gündür kapşonlu diye yazıp duruyordu, kız teşrif etti sonunda.”Sevgilim” diyorlar birbirlerine, daha dur ne oldu da ne bitti.Bu ne hız annem ya.Bak sen hemen böyle cıvıma, hiç hoşlanmam ben.Azcık uzak ol.
     Seviyorum seni, sevgilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder