17 Mart 2011 Perşembe

Sevdiceğe Mektup \\ 2

     Selam sevdiceğim,
     Dün gece uyku tutmadı hiç sabah 7de uyuyabildim anca. O kadar hayal kurdum ama nedense rüyalarıma girmiyor hiçbiri.Senle rüyalarda bile buluşamıyoruz.
     Bugün dersim yoktu zaten 3te uyandım. Sonra dışarı çıktık.Resmen Eskişehir’e yaz geldi.Herkes şortlar tshirtler giymiş çıkmış.Ben giymiyorum ama merak etme.Bu göt göbek varken giyemem de zaten.
     Mesela bu aralar Mehmet Turgut’a takmış durumdayım.Ne alaka diyeceksin.Hemen açıklayayım.Ben böyle filmde dizide beğendiğim adamlara aşık olurum feci takarım yani.Zaten şu twitter çıktı çıkalı kim ne yapmış biliyoruz.Hatta resimler sayesinde bilmekle kalmayıp görüyoruz.Neyse yeni gözdem M.T.Çok mu yakışıklı hayır, ama böyle sevimli tombiş tombiş fln :) Yaptığı işlerde iyi hakkını yemeyelim şimdi.
     Bugün 7. sayısı çıktı derginin ama Eskişehir’e gelemedi bir türlü.Aradım her yerde ama bulamadım.Mesela kendimi aştım Mehmet Turgut’a tweet bile attım ama beni sallamadı pek :) Neyse biri buna bir şey yazmış.Kıza bir baktım 93lü.Bende bir kıskançlık bir çatlama sorma gitsin.Sanki adam benim.Ama evrene öyle mesaj yolluyorum ki bizi gün gelince bir araya getirsin ve sonra unutsun öyle kalalım hep.Alınma lütfen ama daha ortada bile yoksun.Seni bekleyip evrenle iletişimimi kesemem.
     Neyse şu Twitter sayesinde nerde, ne yapmış her şeyi öğreniyorum.Sapığı oldum çıktım bir bakıma aslında.Sevişse anlarım o derece yani.Ama bugün bir video paylaşmış.Gözümdeki o sevimli imajı kaybolur gibi oldu ama paylaştığı videoda vardır bi sanatsallık deyip boşverdim.Zaten an itibariyle öğrendim ki Hayaldeymiş.
     Sevdiceğim yazdıklarıma kızıp alınmadın umarım.Sen her şeysin.Ama gel gör ki hayallerim çooook büyükk :)
     Seviyorum seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder