28 Mart 2011 Pazartesi

Sevdiceğe Mektup \\ 13

      İyi geceler Sevgilim,
     Artık sana kaçta kalktım, uyudum muhabbeti yapmak istemiyorum.Sıkıldım çünkü.Sende farketmişsindir zaten oldukça düzensiz bir hayatım var.
     Bugün de diğer günlerden farklı başlamadı.Ders çalışma ümidiyle oturulan masada gene twitter ve facebook muhabbeti yapılarak kalkıldı.Mesela Mehmet 20 saattir tweet atmamıştı.Çok ilginç bu.Çünkü her 10 dk da bir yazıyor kendisi.5 gibi uyku bastırdı bize.Tabi kendimize gelemedik, gün ışığı yaramıyor bize.Nitekim uyumaya karar verdik.Ama uyumadık sadece tembellik yaptık.Salı vizelerimiz başlıyor söyledim mi hatırlamıyorum ve halimize bak.
     Neyse Öz’le konuştuk bugün.Özledim valla.Sonra tiyatroya gitmek için hazırlandık ve çıktık.
     Bu arada perma yaptırmaya karar vermiştik biz, söylemeyi unuttum dün.Ama kuaföre sorduk ve boyalı saça yapamam dedi.O hayal kırıklığıyla tiyatroya gittik.
     “Açık Aile” süperdi.Korel Cezayirli oynuyordu.Bir adam bu kadar mı güzel konuşur ! bu kadar mı seksi olabilir.Hele oyunun ilk sahnesinde dans ediyordu ve inanılmazdı.
     Hayır şunu anlamıyorum.Koyun klonlayacaklarına bu tarz adamları klonlasalar ya.Koyunu napalım yani.Eğer böyle bir hareket başlarsa sonuna kadar desteklerim.(Alınma lütfen ama adam bildiğin taş).Neyse çıkışta yemek yemeye gittik tabi ki.Eve geldiğimizde Münü fenaydı.Oyun bitişi başı dönmeye başlamıştı.Ama ne yapılır bilemedik.
     Erken yatmaya karar verdik.O yattı şu an zaten.Bende sana mektubumu aksatmıyım diye geciktirdim uykumu.Evet şaşırdın daha erken uyumam için.Ama uykum geldi ciddi ciddi.
     Bak 13. mektup oldu hala gelemedin.Evren’ e o kadar mesaj yolluyorum nerede hata yapıyorum anlamadım.
     Seni seviyorum sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder